تسنیم نوشت:

سرمربی استقلال گفت: مسلما سال سختی را در پیش داریم و توقع مردم از استقلال بیشتر است
امیر قلعه‌نویی پیش از اولین تمرین استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، گفت: قرار بود سه‌شنبه گذشته تمرینات را شروع کنیم اما به خاطر مشکلاتی که در فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران وجود دارد، امروز تمرین را آغاز کردیم.
وی افزود: بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم و تا آخر هفته هم 3 سهمیه دیگر لیگ برتری خود را جذب می‌کنیم تا تقریبا تیم‌مان تکمیل شود. ملی‌پوشان‌مان هم باید به ما اضافه شوند تا تیم ما تکمیل‌تر شود. هدف ما این است که استقلال را مانند سال 82-83 جوان کنیم و از مدیران باشگاه هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند.
قلعه‌نویی اظهار داشت: باید از آقایان فتح‌الله‌زاده و امیری و همچنین بازیکنانی که به هر صورت امسال در کنار ما نیستند تشکر کنم. مسلما سال سختی را در پیش داریم و توقع مردم از استقلال بیشتر است. امیدوارم بتوانیم جوابگوی مردم باشیم.
سرمربی استقلال ضمن تاکید بر این موضوع که این تیم اردوی 10 روزه‌ خارجی را پشت سر خواهد گذاشت، در خصوص آخرین وضعیت مهدی رحمتی و ایمان مبعلی برای پیوستن به استقلال خاطرنشان کرد: به باشگاه فهرستی را ارائه دادم و باشگاه است که در این خصوص صحبت می‌کند اما باید بگویم همین امروز با مهدی رحمتی جلسه‌ای داشتم و با او صحبت‌هایمان را انجام دادیم. رحمتی مشکلی برای استقلالی ماندن و تمدید قرارداد ندارد، ولی مبعلی را ندیدم و نمی‌توانم در خصوصش اظهارنظر کنم. در هر حال هر کسی که قراردادش را تمدید کرد قدمش روی چشم و هر کسی که تمدید نکرد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران استقلال قول قهرمانی در این فصل لیگ برتر را می‌دهد، تاکید کرد: به هیچ عنوان این‌طور نیست چون مربی که قول قهرمانی بدهد مربی نیست. شب گذشته اسپانیا 5 گل از هلند خورد، واقعا چه کسی فکرش را می‌کرد این نتیجه رخ بدهد. ما قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت انجام دهیم اما قول قهرمانی نمی‌دهم.
وی درباره اینکه به عملکرد خودش در فصل پیش لیگ برتر فوتبال چه نمره‌ای می‌دهد، عنوان کرد: سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، من نمی‌توانم به خودم نمره بدهم اما با 3-4 امتیاز اختلاف تیم پنجم لیگ شدیم و می‌توانستیم قهرمان شویم. مسئول تمام نتایجی که به دست می‌آید من هستم ولی باید بگویم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا امسال نتیجه بهتری بگیریم. من عادت دارم دیگران به من نمره بدهند و نه من به خودم.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تکلیف دستیارانش مانند پاشازاده و زرینچه چه می‌شود، گفت: می‌خواهم از شما درخواست کنم که به جای کلمه دستیار از کلمه همکار استفاده کنید. ما در 2 هفته گذشته جلسات زیادی را با پاشازاده و زرینچه برگزار کردیم چون معتقدیم که این 2 نفر بزرگان استقلال هستند. جواد زرینچه که کارنامه‌اش مشخص است و پاشازاده هم 2 بار در تیم منتخب جهان بوده است و سال‌ها در اروپا بازی کرده است.
قلعه‌نویی یادآور شد: استقلال خانه امثال پاشازاده و زرینچه است. برای ما مهم این است که پیشکسوتان استقلال در کنار ما حضور داشته باشند. باز هم می‌گویم این عزیزان دستیار من نیستند بلکه همکار من هستند مانند آقایان بیانی و دین‌محمدی که به عنوان مشاور فعالیت می‌کنند اما باید از این فصل در تمرینات هم حضور فیزیکی داشته باشند.
وی در مورد اینکه آیا استقلال تمریناتش را دیر آغاز نکرده، اظهار داشت: فکر می‌کنم 6 هفته زمان به ما کمک کند اما اگر زودتر تمرینات‌مان را آغاز می‌کردیم بهتر بود. باز هم می‌گویم زمان نقل و انتقالات در فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد مثلا همین محمد قاضی یک ساعت پیش با استقلال قراردادش را تمرین کرد.
قلعه‌نویی ضمن تاکید بر این موضوع که از فردا تمرینات استقلال شکل بهتری می‌گیرد و بازیکنانی که قرارداد دارند به تمرین می‌آیند در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود، خاطرنشان کرد: همه چیز دست خداست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =